keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Barffausta vaiston varassa

Barfaterioita valmistavalla Mushilla on käynnissä kampanja, jolla sekä minä bloggaajana että Sinä mahdollisena lukijana voimme lunastaa ilmaisen uutusaterian,

Mehän emme barffaa, ainakaan vielä, aika näyttää, barffaammeko koskaan. Tähän mennessä kaunis ajatus on kaatunut, kun olen pelännyt koko juttua turhan vaivalloiseksi ja monimutkaiseksi. Että osaanko minä nyt antaa ruokaa oikean määrän ja oikeassa suhteessa kaikkia tarvittavia ravintoaineita. Ja jaksanko sitten ährätä erilaisten ruoka-aineiden kanssa. Mush vaikuttaisi aika simppeliltä ratkaisulta ainakin alkuun, jos barffauksen tielle lähtee.

Jekku on syönyt pennusta asti vain ja ainoastaan nappuloita. Sille ne ovat uponneet ilman mukinoita, eikä ole riittänytkään: aina tuo olisi valmis syömään, jos jostain ruokaa pystyy pihistämään. Jalon myötä Jekun ateriointi monipuolistui, kun nappulan oheen lautaselle (tai siis kuppiin) alkoi ilmestyä jauhelihaa ja piimää. Sitten aloin miettiä, että ehkäpä koirakin jotain vaihtelua ruokaansa kaipaa. Jauhelihaa olen pitänyt muuttuvana elementtinä, eli olen antanut eri eläimistä jauhettua lihaa. Siinä missä Jekulle kelpaa kaikki, on Jalo vähän nirppa. Se saattaa katsella ensin kuppia ja sitten minua kuin kysyen, että eikö tätä samaa ollut juuri eilen ja edellispäivänä ja viime viikollakin.

Nyt siten katsotaan, miten pojille maistuu Mush! Kokeile sinäkin ja tilaa ilmainen ateria täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti