keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Kasi

Bongasin lukemastani Muoti mielessä -blogista blogihaasteen, jossa pitää kertoa itsestään kahdeksan asiaa. Yleensä näitä haasteita kai pitäisi aina antaa jollekin, mutta en ole koskaan saanut keneltäkään sellaista(vinkvink). Tuon blogin kirjoittaja kuitenkin haastoi mukaan kaikki blogiaan lukevat, joten tästä lähtee.

1. Olen erittäin eläinrakas ja olen ollut sitä aina. Niin pienestä kuin muistan, olen aina tykännyt koirista ja ihaillut ihan kaikkia muitakin eläimiä.

2. En tiedä, mitä haluaisin tehdä isona.

3. Olen miettinyt, että joskus voisi tehdä sellaisen, niin ikään blogeissa kiertävän, 100 asian listan. Tämä olkoon nyt pieni alkusoitto sille.

4. Pidän kauniista asioista ja olen jollakin tavalla kiinnostunut sisustamisesta ja pukeutumisesta. Sitten kuitenkin olen niin mukavuudenhaluinen ja laiska, että pukeudun helposti ja tylsästi, enkä saa kotiani kuosiin.

5. Haaveilen matkustamisesta, vaikka minne. Aikani ei ehkä nyt riittäisi kertomaan kaikkia niitä paikkoja, joissa haluaisin käydä.

6. Lukeminen on ehdoton lempiharrastukseni. Voisin vain maata sohvannurkassa ja lukea. Ikävä kyllä aika usein pitää tehdä kaikkea muutakin.

7. Ensi kesänä en aio mennä kesätöihin. Se onkin sitten ensimmäinen kesä"loma" noin 12 vuoteen.

8. Luulen, että olen syntynyt väärään maahan, sillä en voi sietää talvea.

Noin, sehän kävi oikeastaan helposti. Ehkä joskus käyn sen "Top 100"-listan pariin. Nyt minä puolestani haastan mukaan kaikki ne bloggarit, jotka tämän sattuvat lukemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti