perjantai 4. syyskuuta 2015

Yksi kysymys

Haluaisin edelliseen viitaten esittää vielä yhden kysymyksen. Siis itselleni, saavat haastetutkin siihen vastata!

Kysymys 12: Mitä koiraharrastus on sinulle antanut?

Sen lisäksi, että olen ylipäätään löytänyt elämääni mielekkäitä harrastuksia, olen saanut paljon uusia elämyksiä. Olen päässyt riemuitsemaan omista ja muiden onnistumisista kisoissa ja näyttelyissä ja pitämään hauskaa treeneissä. Mutta ehkä tärkeintä, mitä olen saanut, ovat uudet ihmiset, joista osasta on tullut hyviä ystäviä. Yksi heistä on Luupään Kati. Kun on tässä ollut vähän hankalampaa, sain häneltä piristävää postia:






Lempparikarkkejani, joita ei Suomesta valitettavasti saa. Kati oli taannoiselta reissultaan noita ostanut minulle, ja posti toi ne perille eilen. Ne tulivat juuri parhaaseen mahdolliseen saumaan, kun piristystä eniten tarvitsee. Olen kertakaikkisen otettu. Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti